FPV Pilot aus der Schweiz gesucht

Roman.C.

hat zu viele Baustellen
jo isch e geili Gegend.

Wenns Wetter mitmacht, gitts dött e paar cooli Ecke zum flüge.

Chum mier mached mol en FPV-Schweiz Treff. I start es Doodle und mier treffed üs mol alli.
No es Alphüttli zum feschta und übernachte.

Wär het e gueti Idee?



ha no was zemma gschnitte
[video=youtube;zdHk7NiE__g]https://www.youtube.com/watch?v=zdHk7NiE__g[/video]

@Oli. Diversity, 6 Loop Helix und 2 neui Lawmate Empfänger sind bstellt *harrharr*
 

aargau

Erfahrener Benutzer
Also bimen träffe wäri sicher au debie.
Nur ischs halt chli schwirig denn au 100% guets wätter z ha und wenn me was würd miete wo die vo witer wäg chönte übernachte wird das wohl chli schwiriger meinsch nid?
 
Auso, eigentlech längt jo e Masseschlag oder es Tipi u e Schlofsack. Me chönnt ou im Charre d Ouge zuetue. De mau luege obs no ne rächte Bänzinbrönner im Armyshop het....
Mir wei jo ned schlofe sondern flüüge.....lol
 

Roman.C.

hat zu viele Baustellen
jo klar, sWetter isch immer e Risikorundi.

Suss müesstemer in Süde ;-) Ticino isch me schöner
Monte Lema wär eh cool hehe

Im Auto schlofi nöd, de eher e Hütte miete.
 

aargau

Erfahrener Benutzer
Hehe im Auto oder im freie würd für e nacht doch sicher drinn lige? E Hütte wär sicher die coolst lösig, de hätt me wohl au grad Strom und chönt d Akkus dört lade wobie d Lösig mit em Generator jo au passe würdi.

Zum Thema wo chani nid so viel biträge bi für das no z wenig lang am Flüge
 

marco19752

.....geht in die Luft
...das ganze hatten wir hier doch jetzt schon ein paar mal.
Das wird doch schon jetzt wieder zu kompliziert mit 2 Tage, Hütte usw...und verläuft sich dann wieder.

Einfach Treffpunkt und Datum fixen und dann morgend bis abends fliegen, so wie es bei den Stuttgarter auch funktioniert.
Keine grosse Sache, keiner muss in Vorkasse und niemand braucht vorher was grosse zu organisieren.

Keep it simple...!
 

Roman.C.

hat zu viele Baustellen
jetzt chunt är hinde füre :)

weisch wie chillig inra hütte
 

Bequiet

Erfahrener Benutzer
hehe, cools video ischs na worde. I han na 1-2 föteli woni im nebel obe gsi bin aber leider hani im moment nur snatel. Treffe bini au sofort debi. I de schwiz hemer ja de vorteil, dasmer fascht überall eh geils panorama findet.

@Roman, musch luege, diversity bringts;)
Ha au na zwei föteli vom letschde flug aghenkt.
 

Anhänge

Zuletzt bearbeitet:

Roman.C.

hat zu viele Baustellen
Hey Oli
wo liegt dis Natel wieder umme?
Ha mehrmols versuecht azlüte.

Das untere Fotti irritiert mi achli. Isch doch aswo anders?!

So, ha gad no witter ufgrüschtet. RVJet plus RVOSD Autopilot und OSD bstellt...plus no cli Gezumpel. Möcht au mol cli witter umedüüse ohni Angscht ha dr Akku wird läär.
 

marco19752

.....geht in die Luft
Hier ein Hinweis zur Sendung "Tagesgespräch" die letzten Donnerstag auf SRF1 gesendet wurde.

Thema: Smartphones mit Flügel
Drohnen erobern den Alltag: Wo steht man? Welche gesetzlichen Regeln gelten? Könnten diese allenfalls geändert werden? Antworten gibt Markus Farner, Drohnen-Spezialist beim Bazl, dem Bundesamt für Zivilluftfahrt.

Hör mich hier
 

aargau

Erfahrener Benutzer
Find i au super ;)
Und au d apassig, das me nüm über Verastalltige dörf flüge isch ganz sinnvoll so. Es schränkt eus Hobbypilote nid würklich ih und wer s Professionell will mache cha mit bedingige sogar über Verastalltige flüge, wobie ich das ganz erlich mit aktueller technik nid so sinnvoll finde, wenn denn usserhalb vo sowas flüge ok aber niemols direkt drüber.
 
Das isch es würklech säute ojektivs gspröch. Isch guet as do ned ä bünzli am wärch isch, sondern eine wo zersch dr chopf brucht. das isch mau e agnähmi überraschig. das wägem flüüge über verastaltige chönnt no chli e knacknuss wärde. zmindescht hei mir hobbypilote üsi rue u so söus au blibe.
 
hallo! komme auch aus der nähe von wil! (bzw. geh dort zur schule...)
ich hab mich letzten sommer/herbst schon einmal eingelesen, aber hatte dann doch nicht mehr wirklich zeit. Nun will ich mich aber aktiver damit beschäftigen und endlich ein flugzeug kaufen...
wo fliegt ihr jeweils?
 

Roman.C.

hat zu viele Baustellen
Hoi Oli

hab gesehen du versuchtest mich anzurufen. War in Frankreich gestern. Scheiss Netzabdeckung.
Was läuft heute? Denke wird auf tun...

gruss Roman
 
Ich hab eine Frage an die Schweizer: Hat schon jemand etwas bei Hobbyking bestellt bzw. wo bekommt man eine Fernbedienung wie die Turnigy 9X günstig bei uns?

(und immer nich die Frage von oben: Wo fliegen die St. Galler?)
 

nique

Legal-LongRanger
Ich bestelle viel bei HK - und wenn, dann im Int-Shop. Bestellung aus der EU wäre ja schön, aber die haben verdammt miese Transportkosten. Wobei die aus INT auch immer schlechter werden - gerade wenn Lipos dabei sind.

Die Turniy bekommst Du sonst nirgend (ist glaub ich die Hausmarke von HK...)

Anstelle der 9X, schau dir auch mal die Tarani an, oder wenn es klein sein muss die 5X!
 
FPV1

Banggood

Oben Unten